Animacija in uporaba niti

Uvod

Program v javi lahko istočasno počne več stvari hkrati (kar je podobno na primer temu, da lahko istočasno jemo in gledamo televizijo ter se morda ob tem še učimo ?!?) .  To, da lahko program počne več stvari hkrati, izgleda, kot da bi imel več življenj. Računalniško gledano, so ta življenja  takoimenovane "niti" (threads). Stvar nam pride prav tudi pri pisanju različnih animacij. Spodnji primer kaže, kako apletu dodelimo novo življenje (novo nit).Program animira zeleno žogico :

import java.awt.*; 
import java.applet.*; 
public class TestAnim1 extends Applet implements Runnable {
   //Declare a Thread object 
  Thread count;
        int x ;
        int y;
        // initialise applet
  public void init()
  {
          x = 0;
          y = 20;
        setBackground(Color.yellow); 
        // init thread
    count = new Thread(this);
    //start the thread
    count.start();
  }
  //Thread code , overrides run method of Runnable
  public void run()
  {
    while(true)
    {
      try
      {
              // delay
        count.sleep(100); 
        x++;
        // call paint method 
        repaint();
      }
      catch(Exception e) {} //do nothing
    }
   }
        // paint method
  public void paint(Graphics g){
          g.setColor(Color.green);
          g.fillOval(x,y, 30,30);
  }
}

  Preskusi za program.